четверг, 16 февраля 2012 г.

Ank :P

Mi-a venit o ideie sa scriu de ce ne potrivim atat de bine,ce anume ne face sa fim prietene.Si uite ca am inteles.
Esti o fire atat de amabila si  prietenoas,incat nu-i pot rezista,prea multa caldura imi transmite aceasta legatura intre noi.Ai un caracter linistit de la prima vedere,insa sarcasmul,putinul egoism,adica micile fite :D si zbantuiala ta,se amesteca formand o personalitate aparte,alaturi de care lumea pare mai frumoasa.
Cu cine altcineva,decat nu cu tine pot primi o portie buna de ras?:D Vai!!!Prea multe momente comice si haioase au avut loc,in timpul si dupa ore:D
Ma bucura faptul ca am un psiholog atat de bun,care ma asculta ore in sir,si imi da sfaturi))
Cine daca nu noi scriem in timpul orelor griji si barfe::D?
Vai!!Dar cat imi place mersul tau,felul tau de a face miscari bruste,spontane,care uneori ma sperie,dar mna si fac sa rad)
Cu cine altcineva pot merge la shopping fara sa nu rad si sa rosesc in fata vanzatoarilor ?:D:D:D
Umorul tau si ironia fata de unele lucruri ma coplesesc...la maxim :D
Cine daca nu noi vom fi urate si barfite de colegi?:DSau cine daca nu noi  vom fi urate de diriga prin faptul ca nu-i facem pe plac?:D
La naiba!!Totusi cui daca nu tie iti spune *liubliu tebea* si voi primi un raspuns :) 
Te iubesc bby:P

Комментариев нет:

Отправить комментарий